کادایف
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی ایران :

تعطیلی بیمارستان لولاگر به دلیل فرسودگی

تعطیلی بیمارستان لولاگر به دلیل فرسودگی

به گزارش کادایف، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: بیمارستان لولاگر در تهران به علت فرسوده بودن تعطیل می باشد و به دنبال جایگزینی برای این مرکز درمانی هستیم.


به گزارش خبرنگار حوزه سلامت ایرنا، نادر توکلی روز دوشنبه در یک نشست خبری که در محل دانشگاه برگزار شد، اضافه کرد: یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه نوسازی و بازسازی بیمارستانهاست بطوریکه مرکز درمانی حضرت رسول اکرم (ص) با کمک خیرین با عنایت به شرایط بحرانی که داشته حالا بازسازی شده است.
وی اظهار دشت: همینطور ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر هم درحال ساخت است.
توکلی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهدای یافت آباد هم گرفتار فرسودگی است و بیمارستان اکبرآبادی که یکی از فعال ترین مراکز تولد نوزادان بوده، بخش کلینیک آن بازسازی شده، اما ساختمان آن احتیاج به نوسازی دارد.





مرکز درمانی باب الحوائج جایگزین سوختگی مطهری

وی افزود: بیمارستان باب الحوائج بعنوان جایگزین بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در نظر گرفته شده و ساختمان جدید بیمارستان فیروزگر توسعه یافته و به بهره برداری رسیده است.
توکلی اضافه کرد: در شهرستان های اطراف تهران، بیمارستان های ملارد، شهر قدس و شهریار هم اخیرا ساخته شده اند و برای بیمارستان امام سجاد در شهریار طرح توسعه داریم. بیمارستان امام حسین در شهرستان بهارستان هم احتیاج به بازسازی دارد.
وی با اشاره به اینکه کمبود بودجه برای نوسازی بیمارستانها داریم، خاطرنشان کرد: بیشتر از سه هزار تخت بیمارستانی داریم که یک هفتم کل تخت های کشور را در بر می گیرد.
توکلی ضمن اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه های مختلف، عنوان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده، پرداخت مطالبات پرستاران، ایجاد پانسیون برای رفاه حال پرستاران، توسعه مراکز ناباروری، رصد و پایش پیشگیری از سقط جنین در جهت اجرای قانونی جوانی جمعیت را از اعم برنامه های انجام شده است.
وی همینطور به اجرای طرح درمان مجانی کودکان زیر هفت سال در بیمارستانهای زیر پوشش اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های ما بدهی سازمانهای بیمه گر همچون تأمین اجتماعی به مراکز درمانی است که ارائه خدمات را سخت تر می کند و امیدواریم سریعتر این مشکل برطرف شود.



منبع:

1403/08/01
11:21:37
5.0 / 5
17
تگهای خبر: بیمه , پزشك , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif